עורך דין דיני עבודה
בראש מחלקת דיני העבודה עומדות עוה”ד הדר אהרן-מועלם ועוה”ד אנה בלאו (בודקת שכר מוסמכת), עורכות דין וותיקות ומנוסות בתחום דיני העבודה וליווי ארגונים, חברות ובעלי עסקים. המחלקה מייצגת מעסיקים בכל הסוגיות השונות הקשורות לדיני עבודה.
עם ניסיון משותף של מעל 20 שנה בתחום, תוכל להיות בטוח שאתה בידיים טובות. החדשנות, המקצועיות והיצירתיות אל מול שוק העבודה המשתנה והדינמי, הוא אלמנט חשוב שמאפשר לנו להיות תמיד צעד אחד לפני כולם עבור הלקוחות שלנו. משרדנו שם כערך יסוד מתן שירות אישי ואנושי, ואנחנו רואות את עצמנו כשותפות יחד עם הלקוחות ולמען אותה מטרה.
יחד איתך, אנחנו מתאימות את התנאים ומסגרות ההעסקה, צורות ההעסקה והתגמול לשינויים שחלים בעולם העבודה, ובפרט בתקופות משבר לאומי, שמציפות בעיות ואתגרים רבים בפני מעסיקים.
הייחודיות של מחלקת דיני העבודה היא בהבנה ובהכרות המעמיקה עם תחום השכר ותחום דיני העבודה, שילוב יועצים ובעלי מקצוע משלימים במסגרת השירות המשפטי הניתן, ומניעת כשלים הנובעים כתוצאה מחוסר תיאום בין הממשקים השונים, של ספקים חיצוניים המעניקים שירותים לעסק.
כל עסק המעסיק עובדים במדינת ישראל 2020 מחויב לרגולציה עצית ורק לשם הניהול התקין עובדים מול ממשקים רבים, בהם עו”ד, מערכת ניהל שעות, רו”ח, מנהל/ת חשבונות, חשב/ת שכר, יועצי מס, עסקי, ארגוני, סוכן הביטוח, חברת הביטוח, החברה המתפעלת, ביטוח לאומי, מס הכנסה ועוד. מדובר בשורה של ספקים קבועים או משתנים, ונדרש סנכרון בין כולם כדי להימנע מטעיות וליקויים בשכר וזכויות עובדים המועסקים בעסק.
ניהול הממשקים הנ”ל, לרוב מסורבל, רווי באי בהירות, חוסר ודאות, חוסר תקשורת והתעסקות מרובה של בעל העסק, סביב שכר עובדים וזכויות עובדים בעסק, זמן ומשאבים אשר באים על חשבון קידום המטרות והיעדים של העסק. ובכל מקרה של טעות בשכר עובדים, או חוסר תיאום ציפיות ותיעודו כנדרש, נוצרים קרעים בין המעסיק לעובד, אשר הופכים לסדקים המתרחבים עם הזמן.
מעבר לשיבוש המתמיד בעבודה ובזבוז משאבים, אותו מעסיק כל העת חשוף לתביעות ועיצומים כספיים, אשר מוטלים בגין אי עמידה במלוא הוראות חוקי העבודה, המפורטים בחוק הגברת האכיפה של דיני העבודה.
זה לא חייב להיות ככה, מחקרים מראים כי תרבות העסקה תקינה, הינה מנועה צמיחה לעסק!
מחלקת דיני העבודה במשרד סלומון ליפשיץ ושות’ מרכזת תחת קורת גג אחת, את הפתרון המלא למעסיק בכל הקשור לניהול זכויות עובדים ושכר.
אנחנו הצבנו את המעסיק במרכז, לומדים וחוקרים את השינויים והתמורות בשוק העבודה ויצרנו תוכנית עבודה מול הלקוח, המחולקת לשלבי התקדמות וכוללת שיטת עבודה סדורה, אשר לוקחת בחשבון את הכשלים המובנים בעבודה מול הממשקים השונים, ואת האתגרים הרבים בניהול העובדים בכל אחד משלבי ההעסקה ומייצרת פתרון מותאם ללקוח ולצרכיו ורצונותיו, ומטמיעה את השינוי בעסק במעורבות והובלה של התהליכים, תוך צמצום הסיכונים וליקויים והפחתה יחסית, בעלויות העסקה.
אנו דוגלים בבניית מדיניות העסקה בריאה, ברורה ורווחית, המונעת תקלות וסכסוכים עם עובדם, ומקלה על המעסיק בניהול תחום הסכמי ההעסקה והשכר, שומרת על המעסיק מפני תביעות מצד עובדים, קנסות ועיצומים כספיים מצד הרשויות, העלולים לשבש את פעילותו התקינה של העסק.
בקרות תקופתיות של מערכת השכר – בידי בודק שכר מוסמך. צמצום בודק שכר יכול להעניק הקלה משמעותית אף בעונשים ובכללם קנסות על מעסיקים שעברו בעבר על החוק בכל הנוגע לזכויות העובדים, זאת במקרים בהם נבחנו תנאי ההעסקה שלהם ואושרו על ידי בודק השכר.
למה לבחור דווקא בנו?
השירותים שאנו מציעים כוללים בדיקה מהודקת של השטח, על ידי עו”ד המתמחים בדיני עבודה ושכר, בעלי נסיון של עשרות שנים בליווי מעסיקים.
הגנה צמודה ומניעה מפני עיצומים, תביעות מיותרות וקנסות, בעזרת מעטפת שמטרותיה הן אפס חשיפה לתביעות, אפס עובדים מתוסכלים, אפס קנסות, כמו גם הגנה מפני אחריות אישית לעובדי קבלנים וחסכון בזמן וכאב ראש לבעלי העסקים.
המעטפת מתאימה לכל בית עסק המעסיק עובדים, ומיושמת בקלות וביעילות בזכות התמקצעות המשרד בתחום העסקי, בדיני עבודה ובתחום השכר. למשרד ניסיון מקצועי רב שנים והסמכות מיוחדות, הכוללות: חשבות שכר, בודק שכר מוסמך, גישור, ניהול משא ומתן וניהול משאבי אנוש.
לאורך השנים ליווינו וייעצנו לאנשי עסקים, מנהלים, בכירים וחשבים מתחומים מגוונים במשק.
עם תחילת הליווי אנו נגיע למקום העסק, נכיר באופן אישי את פעילות העסק, הנפשות הפועלות ויחסי הגומלין בו, נזהה את האתגרים, המטרות והחלומות של בעל העסק, ונבנה תוכנית אישית שתתאים בדיוק למידות שלו.